Kontakt

Showroom a výdajné miesto

TAKKO s.r.o.

Nová 488/50

010 03 Žilina - Považský Chlmec

Otváracie hodiny Showroom a výdajného miesta:

Pondelok - Piatok 9:00 - 17:00

IČO: 46 630 775

DIČ: 2023515329

IČ DPH: SK2023515329

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline.

Oddiel: Sro,

Vložka číslo: 56554/L

Bankové spojenie:

Fio banka, a.s.,

Číslo účtu: 2601883733

IBAN: SK61 8330 0000 0026 0188 3733

BIC: FIOZSKBAXXX

Mobil: 0948 169 199

E-mail: takkosro@gmail.com

Príjem objednávok cez e-shop:

Nonstop

Prevádzková doba a online podpora:

PO – PIA v čase 9:00 – 17:00

SO – NE – podľa dohody

Zodpovedný vedúci:

Pavol Takáč

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1

Odbor výkonu dohľadu: za@soi.sk

tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

 2 Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY spoločnosti TAKKO s.r.o. pre Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom internetového obchodu (e-shopu) www.topmatrace.sk

platné od 01.07.2024 podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

OBSAH

I. Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov

II. Cena

III. Objednávka

IV. Platobné podmienky

V. Dodacie podmienky

VI. Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

VII. Prevod vlastníckeho práva

VIII. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

IX. Práva a povinnosti zmluvných strán

X. Ochrana osobných údajov

XI. Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

XII. Kupóny

XIII. Záverečné ustanovenia

 

Článok I.

Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky uzatvárania obchodného vzťahu a práva a povinnosti zmluvných strán v zmysle zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a ochranu spotrebiteľa v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“) Obchodníka, ktorým je spoločnosť TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika, IČO: 46 630 775, DIČ: 202 351 5329 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 56554/L (ďalej len „Predávajúci“ alebo ako „Obchodník“) a Kupujúceho (ďalej len „Kupujúci“) pri kúpe tovaru ponúkaného Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej aj ako „e-shopu“) na internetovej stránke Predávajúceho www.topmatrace.sk (ďalej len „topmatrace.sk“) a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete (ďalej len „Kúpna zmluva“). (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany“). VOP súčasne upravujú povinnosti obchodníka, dodávku tovaru, prepravné, balné, platobné podmienky a reklamáciu chybného alebo poškodeného tovaru.

 

Identifikácia Predávajúceho

2. Obchodníkom je TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika, IČO: 46 630 775, DIČ: 202 351 5329 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 56554/L.

 

 

3. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika, IČO: 46 630 775, DIČ: 202 351 5329 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 56554/L.

4. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.topmatrace.sk je TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika, IČO: 46 630 775, DIČ: 202 351 5329 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 56554/L.

5. Showroom na adrese Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika.

 

Otváracie hodiny Showroom: Pondelok - Piatok po telefonickej dohode.

6. Výdajné miesto na adrese Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika. Otváracie hodiny Výdajného miesta: Pondelok - Piatok po telefonickej dohode.

 

Identifikácia Kupujúceho

7. Kupujúcim je každý návštevník - fyzická osoba e-shopu, ktorá prostredníctvom e-shopu vytvorila záväznú objednávku alebo ak kontaktuje prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie, telefonickej komunikácie Predávajúceho s požiadavkou, aby jej Obchodník zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru. Pre účely zákona č. 108/2024 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

 

Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

8. Kupujúcim je každý návštevník - právnická osoba e-shopu, ktorá prostredníctvom e-shopu vytvorila záväznú objednávku alebo ak kontaktuje prostredníctvom e-mailovej komunikácie, telefonickej komunikácie Predávajúceho s požiadavkou, aby jej Obchodník zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.

 

Podnikateľ je osoba zapísaná v Obchodnom registri, podniká na základe živnostenského oprávnenia, podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

9. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že Obchodník komunikuje s Kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.

 

Identifikácia miesta uzatvárania Kúpnej zmluvy

10. E-shopom alebo aj online trhom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.

11. Digitálnym plnením je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope prostredníctvom uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia a súčasne pozostáva z údajov vytvorených a dodaných v digitálnej forme alebo digitálna služba, ktorá Vám umožňuje vytvárať, spracúvať, uchovávať údaje v digitálnej forme alebo pristupovať k takýmto údajom.

12. Zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu na adrese www.topmatrace.sk, (ďalej len „E-shop“) sa uzatvára na základe výberu Tovaru (najmä jeho druhu a množstva), ktoré Kupujúci vkladá do elektronického nákupného košíka.

 

 

Kupujúci následne zvolí spôsob zaplatenia kúpnej ceny podľa článku VI. spôsob dodania Tovaru podľa článku. VI.

13. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je možné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie je nulová).

14. Prehľad objednávky vzniká prostredníctvom procesu vkladania, resp. výberom tovarov alebo služieb Kupujúcim do elektronického nákupného košíka v e-shope, kde sa Kupujúcemu zobrazí prehľad objednávky, ktorú je možné stále opraviť či zmeniť.

15. Potvrdenie objednávky vzniká, ak Kupujúci potvrdí, resp. odošle kliknutím na príslušný odkaz (tlačidlo) v e-shope a Prijatím objednávky Predávajúcim dochádza k uzavretiu Zmluvy, o čom bude Kupujúcemu automaticky zaslané potvrdenie prostredníctvom e-mailu na adresu podľa objednávkového formulára či používateľského účtu Kupujúceho a potvrdením Kupujúci dáva súhlas s tým, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom.

16. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu, prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred.

17. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu.

 

Rôzne ustanovenia a pojmy

18. Atypické rozmery výrobkov - je osobitný rozmer alebo predlžený rozmer matracu od základných rozmerov matracu.

 

Základný rozmer matracu

 Šírka 80 cm x Dĺžka 200 cm

 Šírka 90 cm x Dĺžka 200 cm

 

Atypické rozmery matracu sú vyrobené podľa špecifikácií Spotrebiteľa, to znamená

vyrobené na mieru Spotrebiteľa, ako aj označené výrobky na e-shope s textom (osobitný

rozmer).

19. Žiadosť o rezerváciu predstavuje právne nezáväzné a časovo obmedzené maximálne na 24 hodín vyhradenie si určitého dostupného tovaru (t.j. ktorý je „skladom“) z aktuálnej ponuky Obchodníka zverejnenej na stránkach jeho e-shopu, s možnosťou prevzatia a platby výlučne osobne na výdajnom mieste, pri ktorom nedochádza k objednávke a Kupujúci sa tým ani inak nezaväzuje kúpiť si alebo prevziať rezervovaný tovar a to v prípade ak ako spôsob dopravy zvolí „osobne na výdajnom mieste – rezervácia tovaru“. Žiadosť o rezerváciu možno vykonať i opakovane. Obchodník bezodplatne a po obmedzenú dobu takto rezervovaný tovar pre Kupujúceho na predajnom mieste podrží bez toho, aby žiadosť o rezerváciu akceptoval (nedochádza tak k dojednávaniu, ani k uzatvoreniu obchodu), čím Kupujúcemu poskytuje možnosť zvážiť kúpu rezervovaného tovaru. Kupujúci je oprávnený žiadosť o rezerváciu kedykoľvek zrušiť. Obchodník je oprávnený žiadosť o rezerváciu zrušiť, ak nie je schopný zabezpečiť alebo podržať na predajnom mieste Kupujúcim rezervovaný tovar. K zániku rezervácie dochádza automaticky, márnym uplynutím doby rezervácie. Celý obchod (vrátanie vykonania právne záväzného návrhu na kúpu rezervovaného tovaru Kupujúcim, jeho akceptácia Obchodníkom, zaplatenie a prevzatie rezervovaného tovaru) sa uskutočňuje výlučne osobne, na predajnom mieste (v tzv. „výdajnom mieste“). Na obchod, podkladom ktorého bola žiadosť o rezerváciu, sa tieto obchodné podmienky nevzťahujú, nakoľko ten sa uskutočňuje osobne na predajnom mieste.

 

 

20. Ilustrácia obrázkov - väčšina obrázkov je ilustračná pre lepšie farebné vyobrazenie penových vrstiev matraca a prechod medzi penami. Farebnosť jednotlivých vrstiev pien u matracov sa môže meniť, avšak farba peny nemá žiadny vplyv na jej vlastnosti.

21. Farebnosť pien -

22. Hodnotenie produktov - ak Predávajúci umožňuje pridávať hodnotenia produktov, je povinný zabezpečiť aby hodnotenie tovarov alebo služieb mohli pridávať iba Kupujúci, ktorí si ho skutočne kúpili alebo použili.

 

Článok II.

Cena

1. Všetky uvádzané ceny sú konečné.

2. Obchodník je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu Kupujúcim.

3. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, ktorá je vždy zadarmo.

4. Celková cena podľa článku I bodu 16 je uvedená vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.

5. K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu a platbu podľa toho, aký spôsob doručenia a platby si kupujúci vyberie. Cena dopravy je vždy vypočítaná priamo v vo virtuálnom nákupnom košíku a je viditeľná ešte pred záväzným odoslaním objednávky. Aktuálna sadzba je uvedená aj v sekcii doprava na našom webe.

6. Ceny ponúkaného sortimentu v e-shope www.topmatrace.sk sú platné len pre internetové nákupy. Ceny na predajnom mieste Obchodníka sa môžu líšt od cien sortimentu na e-shope Obchodníka.

7. Cena za dopravu – hranica –

8. Inflačná doložka – ak by cena na trhu zrástla

 

Článok III.

Objednávka

1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb Kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania Obchodníkovi. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre Kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie Kúpnej zmluvy s Obchodníkom.

3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka Kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle Článku I. bodu 15.

4. V prípade ak je Kupujúci vyzvaný k úhrade zálohy resp. zálohovej platby alebo si zvolí platbu prevodom na účet, teda akýkoľvek iný spôsob platby, pri ktorom poukazuje peňažné prostriedky pred dodaním tovaru alebo poskytnutím služby, je povinný túto platbu uskutočniť v lehote stanovenej dodávateľom/ resp. Obchodníkom, ktorá je 48 hodín. V prípade ak v uvedenej dobe splatnosti nebude pripísaná úhrada na účet dodávateľa resp.

 

 

Obchodníkom, Obchodník môže takúto objednávku stornovať pre nesplnenie povinností Kupujúceho uhradiť zálohu alebo neuhradenie platby vopred.

5. Potvrdením objednávky zo strany Obchodníka vzniká Kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi Kupujúcim a Predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany Obchodníka je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo Kupujúceho, ktoré Kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky Kupujúceho nesporná. Elektronická správa Obchodníka, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky Kupujúceho.

6. Ak Obchodník nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom Kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má Obchodník právo zrušiť objednávku, pokiaľ Kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak Kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný Predávajúci vrátiť do 14 dní.

7. V prípade ak Kupujúci vykoná rezerváciu tovaru v takom prípade nevzniká záväzná objednávka a ani návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Obchodník oznámi Kupujúcemu možnosť prevzatia si rezervovaného tovaru, pričom táto rezervácia je platná 1 (slovom: jeden pracovný deň) a táto začína plynúť od tohto oznámenia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy, a ak nebude v uvedenej lehote prevzatá, rezervácia zaniká. Kupujúci má možnosť modifikovať akékoľvek položky rezervácie alebo ich odmietnuť a to aj z časti. V tomto prípade prechádza vlastnícke právo na kupujúceho momentom zaplatenia za tovar a zmluva vzniká až samotným nákupom na výdajnom mieste Obchodníka.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

a. PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU

 

Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke pri prevzatí kuriérovi (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru - platobnou kartou, príp. v hotovosti). Cena dobierky je ZADARMO.

b. PLATBA NA ZÁKLADE ZÁLOHOVEJ FAKTÚRY

 

Platí v prípade objednania atypických rozmerov na výrobky, taktiež pri nákupe tovaru nad 800 €. Pri takejto kúpe je potrebné uhradiť zálohu vopred vo výške 50% z koncovej ceny objednávky, tovar bude zadaný do výroby po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.

c. PLATBA BANKOVÝ PREVODOM USKUTOČNENÝM VOPRED NA BANKOVÝ ÚČET PREDAVAJÚCEHO ALEBO VKLADOM NA ÚČET PREDAVAJÚCEHO

 

Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhradí celú sumu objednávky na účet číslo: 2601883733/8330, IBAN: SK61 8330 0000 0026 0188 3733, variabilný symbol: uviesť číslo objednávky. Pri takejto kúpe bude tovar zadaný do výroby až po prijatí peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho. Ak nedôjde k platbe maximálne do 4 pracovných

dní, má Predávajúci právo, po predošlom upozornení Kupujúceho, odstúpiť od kúpnej zmluvy.

d. PLATBA ONLINE PLATOBNOU KARTOU

 

Platba sa uskutočňuje prostredníctvom služby GP WebPay.

e. PLATBA OSOBNE PRI OSOBNOM ODBERE NA VÝDAJNOM MIESTE

 

Pri tomto spôsobe platby si Kupujúci osobne prevezme tovar uvedený v elektronickej objednávke a uhradí celú sumu do pokladne na výdajnom mieste Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec.

2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v článku. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

3. Obchodník môže poskytnúť Kupujúcemu možnosti zliav:

a) zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,

b) zľavu za opakovaný nákup,

c) zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu.

4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

Článok V.

Dodacie podmienky

1. Obchodník je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať Kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.

2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.

4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.

6. Obchodník si vyhradzuje právo platby vopred na účet, pri atypických rozmeroch matracov ako aj pri označených výrobkov na e-shope s textom (osobitný rozmer).

7. Obchodník realizuje dopravu ku Kupujúcemu prostredníctvom:

a) kuriérskej spoločnosti DHL, TOPTRANS,

b) osobne na výdajnom mieste – rezervácia tovaru.

8. Každá objednávka matracov sa odosiela naraz, avšak niektoré objednávky matracmi môžu byť odoslané v dvoch zásielkach balíkov v inom čase, ako aj v iných počtoch zásielok, načo bude Kupujúci upozornený vopred.

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo prostredníctvom platobných brán s doručením na územie SR si za dopravné účtujeme:

a. pri doprave kuriérskou spoločnosťou DHL s doručením do doby ako je uvedené pri objednanom produkte alebo ak nie je dohodnuté inak – ZDARMA + platba za bankový prevod 0,00,-€,

b. pri doprave kuriérskou spoločnosťou TOPTRANS s doručením do doby ako je uvedené pri objednanom produkte alebo ak nie je dohodnuté inak – ZDARMA + platba za bankový prevod 0,00,-€.

2. Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi) s doručením na územie SR:

 

 

a. pri doprave kuriérskou spoločnosťou DHL s doručením do doby ako je uvedené pri objednanom produkte alebo ak nie je dohodnuté inak – ZDARMA + dobierka 0,00,-€,

b. pri doprave kuriérskou spoločnosťou TOPTRANS s doručením do doby ako je uvedené pri objednanom produkte alebo ak nie je dohodnuté inak – ZDARMA + platba za bankový prevod 0,00,-€,

3. Osobne na predajni po rezervácií tovaru - ZDARMA

4. Vyššie uvedené poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb platia iba s miestom dodania na území Slovenskej republiky.

5. Obchodník sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

6. Obchodník môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

7. Spôsoby platby si Kupujúci môže zvoliť z nasledovných spôsobov:

 

- platba kuriérovi platobnou kartou alebo hotovosti

- platba vopred alebo prevodom na účet,

- platba platobnou kartou alebo hotovosti na výdajnom mieste.

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

1. Vlastnícke právo prechádza z Obchodníka na Kupujúceho až momentom prevzatia na mieste určenom Kupujúcim.

2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo Predávajúceho, si Predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie Kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 19 ods. 1 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

 

Kupujúci, je povinný zaslať nepoškodený tovar ako zásielku (nie na dobierku) na adresu: TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika.

2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy písomnou formou (e-mailom alebo poštou) najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu Obchodníka alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia v zmysle §21 ods. 1. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi

 

 

prevádzkovateľ kupujúcemu písomnou formou (e-mailom alebo poštou). Odporúčame Kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku.

 

Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.

3. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

a. predaj tovaru vyrobeného podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Spotrebiteľa.

b. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §22ods. 1) zákona č. 108/2024 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak Obchodník navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

c. Náklady na vrátenie tovaru znáša Spotrebiteľ.

d. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §19 ods. 1 písm. a) až m) zákona č. 108/2024. Z.z.

 

Poznámka k bodu d. - medzi tieto sa zaraďuje tovar zhotovený na základe požiadaviek spotrebiteľa, tovar ktorý nie je možné z hyg. dôvodov vrátiť ak bol zabalená a tento obal bol porušený a podobne, aktuálne znenie je dostupné v platnom zákone uvedenom v tomto bode.

4. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 

Článok XIV.

Práva a povinnosti zmluvných strán

1. Za zmluvné strany sa pokladá Obchodník a Kupujúci.

2. Kupujúci je povinný:

a) prevziať objednaný tovar,

b) zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu Obchodníkovi,

c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

3. Obchodník je povinný:

a) dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,

b) zabezpečiť aby ponúkaný tovar spĺňal právne predpisy platné v SR.

c) spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Článok X.

Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.

 

 

3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.

4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:

a) právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,

b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,

c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,

d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,

e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,

f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,

g) právo na prenosnosť osobných údajov,

h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.

5. Prevádzkovateľ od Kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa. IP adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.

6. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je TAKKO s.r.o. so sídlom Nová 488/50, 010 03 Žilina - Považský Chlmec, Slovenská republika, IČO: 46 630 775, DIČ: 202 351 5329 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 56554/L, ktorý ako prevádzkovateľ e-shopu spracúvava jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenie zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail Kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.

7. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.

8. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.

9. Ak Kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.

10. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.

11. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci

 

 

požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.

12. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely SMS marketingu súhlasil so zasielaním SMS správ na kontaktné telefónne číslo.

13. Osobné údaje pre SMS marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo sú poskytnuté na dobu piatich rokov.

14. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.

 

Článok XI.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

1. Obchodník má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si Kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve Obchodníka si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na ober. Týmto konaním Kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v článku. XI bod 2. písm. a) podľa ktorého je Kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.

2. Pri určovaní výšky náhrady škody Obchodník berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky, poplatok za uskladnenie ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.

3. Obchodník má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

Článok XII.

Kupóny

1. Zľavové kupóny v zmysle článku IV. bodu 3 je a) zľava z ceny za registráciu do e-shopu, b) zľava za opakovaný nákup, c) zľava na základe jednorazového zľavového kupónu.

2. Predávajúci môže Kupujúcemu vystaviť za nákup zľavový kupón v rôznej hodnote ako odmenu za opakované nákupy.

3. Predávajúci Kupujúcemu takýto zľavový kupón zašle e-mailom spolu s podmienkami jeho použitia, platnosti a hodnoty.

4. Na vystavenie zľavového kupónu nie je právny nárok.

5. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy z akýchkoľvek dôvodov alebo akéhokoľvek iného dôvodného vrátenia tovaru Kupujúcim Obchdoníkovi zakúpeného na základe uplatneného zľavového kupónu, má Kupujúci nárok len na vrátenie sumy, ktorú za nákup tovaru uhradil okrem uplatneného zľavového kupónu aj peňažnými prostriedkami, a ktorá presahuje hodnotu použitého zľavového kupónu na zakúpenie tovaru. Obchodník môže rozhodnúť o tom, či zľavový kupón Kupujúcemu v prípadoch podľa predošlej vety vystaví na použitie v ďalšej objednávke.

 

Článok XIII.

Záverečné ustanovenia

1. Obchodník si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky Kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke Obchodníka.

2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

3. Odoslaním objednávky Kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií na výdajnom mieste spoločnosti k nahliadnutiu Kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

5. Pokiaľ Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Obchodníka o žiadosťou o nápravu. Ak Obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde Spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

6. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 108/2024 Z.z., Zákona č. 18/2018 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

7. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s Kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

8. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 01. júla 2024

DOKUMENTY NA STIAHNUTIE: 

Poučenie_o_odstúpení_od_zmluvy

Odstúpenie od zmluvy

Reklamačný poriadok

Reklamačný formulár

Obchodné podmienky

Kontakt